ناگفته‌های دلم

سیاه قلم‌ها و حرفهایی که هرگز نگفتم

ناگفته‌های دلم

سیاه قلم‌ها و حرفهایی که هرگز نگفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شب‌

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ب.ظ


شب‌های نقره‌ای و طلایی نمی‌خواهم... شبی‌ تاریک می‌خواهم و سکوت،لحظه لحظه تنهای‌‌ام را در گوشم فریاد زند و من آرام گیرم. سیاه، مانند تجسم خیال من از خدایم، نزدیک باشد و نفس نفس فرو دهم عطر صمیمیش را. جدا شوم از هیاهوی کوتاه فکری این شهر، غوطه‌ور در فکر و غرق حتی... اگر آرزوی شبی‌ زیبا برایم دارید این نگاه من به یک شب زیباست.

[۹۳.۵.۱۸]

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
minaz tafazoli

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی