ناگفته‌های دلم

سیاه قلم‌ها و حرفهایی که هرگز نگفتم

ناگفته‌های دلم

سیاه قلم‌ها و حرفهایی که هرگز نگفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بال پرواز

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ

گناه من نیست که درد میکشم؛ حرف میزنم و تعبیر می‌کنید، به خیال خودتان و سکوت می‌کنم؛ به دیده شما از رضایت و اما "سکوتم از رضایت نیست" از درد است و ندانستن راه فهماندن دردم. گناه من نیست که این گونه سنگید همه...

گناه شماست که نیاموختید احساس و انسانیت را....انسانیتی که در دیار من عشق میخوانن ا‌ش، بی‌ منت عشق بورز برای داشتن عاشقی بی‌ منت، شعار است می‌دانم... بی‌ منت که دوست داشتی هوا برشان می‌دارد، به آسمان میروند و تو آنقدر کوچک میشوی که دیگر به چشم نخواهی آمد.

اما امروز دوست من اگر به خاک من پای نهادی رد پاهایم را دنبال نکن، باز جای دیگری کسی‌ را پرواز میاموزم... آنچنان مصرانه تا زمانی‌ که دور نشود، به من نیز بال پرواز بدهد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۰
minaz tafazoli

نظرات  (۱)

Share Konam Blogo Konam toO FB ? :D !
پاسخ:
na mosalaman :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی