ناگفته‌های دلم

سیاه قلم‌ها و حرفهایی که هرگز نگفتم

ناگفته‌های دلم

سیاه قلم‌ها و حرفهایی که هرگز نگفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کلام نخست

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ


سکوت را که بشکنی آن سر صدا، خدا رنگ دیگریست.

می‌توان نگاه کرد و دید، اگر توانی‌ بلند شو بایست.

اگر بخندی و برقصی شاد نمی‌گویند دیوانه‌ای بیش نیست.

سکوت را بشکن و بخند، که این زمان زمان دیگریست.

سکوت را بشکن و بگو، بگو دیگر نمی‌شود گریست.

[۱۳۸۶ (خدا)]

ادبیات خوبی‌ ندارم قلم خوبی‌ هم ندارم حرف دارم و دل دارم و مداد ... چه کنم چاره‌ای جز نوشتن نیست... کاش هیچکس نخواند، اگر خواند، نداند کدام برای اوست، اگر دانست من دیگر نباشم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۹
minaz tafazoli

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی